Wij horen graag hoe u als patiënt onze zorg waardeert. Daarom houden we regelmatig tevredenheidsonderzoeken. Met de uitkomsten hiervan kunnen wij onze zorg beter afstemmen op uw wensen, de kwaliteit in stand houden en daar waar nodig de zorg verbeteren. Deelname aan een tevredenheidsonderzoek is altijd vrijwillig en wij gaan zorgvuldig en vertrouwelijk met de verkregen informatie om.
Op de website van Zorgkaart Nederland krijgt Melles Hoornvlieskliniek Rotterdam gemiddeld een 9,3. Via deze pagina komt u terecht bij onze Zorgkaart Nederland waardering, daar kunt u alle waarderingen bekijken.
Wilt u zelf een waardering geven over onze dienstverlening? Wij zijn blij met uw beoordeling! Om uw waardering te geven klikt u op deze link. Er opent een nieuw venster met de website van ZorgkaartNederland. Vervolgens kiest u ‘Waarderen’ en kunt u het formulier verder invullen.
In het tevredenheidsonderzoek vragen wij onder andere naar de informatieverstrekking en begeleiding in de kliniek, en ook de telefonische bereikbaarheid. Daarnaast wordt er gevraagd naar de ervaring van onze patiënten over een behandeling of operatie en de nazorg. De ondervraagde patiënten beoordelen onze zorg positief en 97% beveelt de kliniek aan met een 8, 9 of 10 (uitslag tevredenheidsonderzoek 2021).
Melles Hoornvlieskliniek ontvangt patiëntverwijzingen van oogartsen, huisartsen en optometristen. De relatie met onze verwijzers evalueren we geregeld via enquêtes, net als bij onze patiënten. Bovendien heeft ons medisch team geregeld intercollegiaal overleg en spreken zij elkaar tijdens oogheelkundige congressen. Ook deze feedback gebruiken we om de dienstverlening verder te verbeteren.
Plan vrijblijvend een afspraak met een van onze specialisten.
Maak een afspraak